Азиатские тигры (igor_tiger) wrote,
Азиатские тигры
igor_tiger

Іранські ракети - загрози для авіації



В тему. Навіщо Іран збив ракетою український лайнер: https://igor-tiger.livejournal.com/2325846.html

Іранські ракети становлять загрозу міжнародному авіатрафіку та безпеці цивільної авіації.

Іранські мотиви є навмисними.
Це була спрямована іранська ракетна атака.
Тобто не є "випадковою".

Дивимось, які авіакомпанії припинили свої рейси (або відкорегували обхідні маршрути): https://www.france24.com/en/20200108-airlines-avoiding-flying-through-iran-and-iraq-airspace

Federal Aviation Administration попередила про небезпеку польотів для цивільної авіації (над Іраком, Іраном, а також Перською затокою): https://www.foxnews.com/world/faa-emergency-restrictions-iraq-iran-persian-gulf-airspace-missile-attacks
Emirates та FlyDubai, KLM та Air France, ANA та JAL, Singapore Airlines та Malaysia Airlines, Air India та Air India Express, Lufthanse та Austria Airlines, LOT, Bahrein Airways та Kuwait Airways, Air Canada, Swiss Airways, Egypt Air, Qantas Airways - сподіваюсь нікого не забув.
Але мова зараз про інше.



Отже, через Іран (та його чергові агресивні дії) створено суттєву небезпеку для міжнародних польотів. І по факту було заблоковано основні транспортні авіакоридори між європейським Заходом та азійським Сходом.
Зокрема, по факту також заблоковані основні азійські авіакоридори для європейської України.
На даний момент доводиться здійснювати обхід агресивної Росії (а також окупованих росіянами територій), а зараз також загострюються іранські ракетні загрози.
Але іранські ракети становлять загрозу не тільки українській безпеці (та інтересам), але й взагалі порушують основні засади міжнародної безпеки.

Іранська ракета влучила не тільки в український лайнер, але й по багатьох економіках арабської Перської затоки.
Отже, іранці завдали удар також по своїм конкурентам.


Кому це також вигідно, окрім Ірану?
Росії.



Хіба Іран та Росія не є спільниками?
Зокрема, спільниками за "досвідом" "випадково" збивати пасажирські лайнери.
МН17 було збито російською ракетою теж нібито "випадково". Але потім слідство чітко встановило, що "випадковість" насправді не була "випадковою". МН17 росіяни збили не випадково, а навмисно.
І більш того, навмисна спрямованість росіян була не проти малайзіського лайнера, а передусім, щоб завдати шкоди українським інтересам.
PS752 збито іранської ракетою теж не "випадково". Двічі "випадковості" насправді не бувають "випадковими".
PS752 іранці збили не випадково, а навмисно. За співучасті з росіянами.
І більш того, навмисна спрямованість іранців була саме проти українського лайнера (цікаво, хто надав іранцям відповідну підказку?).



Якщо міжнародний авіатрафік між європейським Заходом та азійським Сходом буде заблоковано через Південь, тоді постає нібито інший варіант - російська Північ.
Не факт. На мою думку, зовсім не факт.
Міжнародна авіація працює за чіткими законами (де вагоме місце займають економічна вигода та обгрунтованість, взаємність інтересів, а також дотримання міжнародно визнаних правил).
Ну й назвати російські аеропорти "хабами" можна дуже умовно. І не тільки через їх інфраструктурну відсталість (а також не дотримання існуючих міжнародних стандартів).
Скоріше, у даному випадку доречно казати про штучно створену безвихідь, ніж про "альтернативу".

Але у міжнародці "безвиході" не буває.


Іранські ракети становлять загрози міжнародній авіації


Звертаймо увагу наприклад, на Пояс: https://igor-tiger.livejournal.com/2218785.html
Уздовж Поясу протягом минулих років вже побудовано ряд сучасних аеропортів.
Наприклад, в одному тільки Туркменістані є декілька міжнародних аеропортів.

Прим: окремо зазначу.
Іранські ракети становлять небезпеку не тільки цивільній авіації.
Є також й інші об'єкти інтересів.
Але про все це варто сказати окремо.


далі буде


Tags: russiaattacksukraine, Иран
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for friends only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments