Азиатские тигры (igor_tiger) wrote,
Азиатские тигры
igor_tiger

Black Friday. Record Thanksgiving



В тему. Single's Day. New record of e-commerce: https://igor-tiger.livejournal.com/2294944.html

Напевне, після Single's Day найбільш цікавим питанням залишилось, якими стануть продажі у Black Friday: https://financialchickens.com/us-shoppers-stay-away-from-stores-spend-online-as-black-friday-begins/

І знову рекорди.

Передусім, варто зазначити, що Black Friday поступово втрачає свої позиції як головного свята споживацького буму, шалених знижок та акційних пропозицій.
Американський споживацький бум розтягнутий на більш тривалий період.
І це стає доброю тенденцією.

Споживацький бум стартує з Halloween, потім - Thanksgiving Day, переддень Black Friday.
Загалом, американський споживацький бум триватиме до Різдва.

$2,1 млрд. - цього року склали продажі на День Подяки.
Приріст за рік склав 20,2%.
За орієнтовними підрахунками, протягом одного дня американці зробили десь четверть покупок за весь передноворічний період.

Але то була тільки "раскачка".

$7,5 млрд. - в Black Friday.
З приростом в 20,5%.
За даними аналітиків Adobe Analytics, було враховано дані 80-100 онлайн-магазинів.

Зазначу, основний товарообіг забезпечили онлайн-продажі.
Реальність сучасності.

Загалом US' National Retail Federation розраховує, що за весь період загальний обсяг розпродажів зросте від $727,9 млрд. до $730,7 млрд.
Тобто в межах середньорічних 3,7%.
Tags: США
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for friends only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments