Азиатские тигры (igor_tiger) wrote,
Азиатские тигры
igor_tiger

Dubai Airshow. Airbus overplay Boeing



Другий день Dubai Airshow відзначився новими контрактами Airbus, додатково зміцнивши його позиції на світовому авіаринку.

Air Arabia уклала угоди сукупно на $14 млрд.
за 120 лайнерів серій A320neo та A321neo.


На додаток до контрактів Emirates: https://igor-tiger.livejournal.com/2298840.html
котрі було укладено протягом вчорашнього дебютного дня

Таким чином, Emirates та Air Arabia сукупно "на двох" підписали $30 млрд.
І це стало найбільшими угодами нинішнього дубайського авіашоу.

Air Senegal, придбавши сьогодні вісім лайнерів А220, на цьому фоні дещо поступається.
Хоча це теж не менш важлива угода. Особливо, для серії А220.
У тому числі, з врахуванням недавно укладеної угоди з EgyptAir.
А220 підкорює африканські ринки.

Airbus, за результатами Dubai Airshow, зміцнить позиції. Але все ж таки не уникне переорієнтації власного виробництва.
По-перше, остаточно підведено "риску" щодо подальших перспектив superjambo A380. Хоча в принципі, цей проект фактично був згортаний декілька років тому.
По-друге, доведеться також скоротити виробництво A330neo. А це між іншим, на даний момент найбільш поширений проект.
Airbus виготовляє 50 A330neo на рік. З його крутими движками від Rolls-Royce. Втім на ринку на даний лайнер немає достатнього попиту. Певні сподівання були на Emirates. Але еміратська компанія, як бачимо, все ж таки відмовилася від попередніх планів. (Прим: на мою думку, це були від початку примарні сподівання. Специфіка Emirates у тому, що компанія потребує щось між надвитратним А380 та A330neo. У цьому сенсі остаточний вибір на користь А350 постає найбільш оптимальним та логічним).
По-третє, А220, на фоні завищених очікувань щодо A380 та A330neo, постає найбільш приземленим та оптимальним. Але то щодо подальшої переорієнтації внутрішніх пріоритетів Airbus.

У будь-якому разі, Airbus переграє принаймні своїх конкурентів Boeing.


Emirates, хоча й оптимізувала свої попередні плани з Airbus, але ще більш скоростить власні замовлення по Boeing. І це буде суттєве скорочення. Нагадаю, раніше Emirates заявляла про розгляд пакета замовлень по 150 787-9.
Що стосується нинішнього Dubai Airshow Boeing відзначився суто символічними придбаннями.
Накшталт, Sun Express (Туреччина) підписала десяток 737-MAX8. Але то суто додаток до попередньо вже підписаних 32 лайнерів.
Символічно, найбільші придбанням забезпечила скромненька Air Astana (Казахстан).
Air Astana сміливо підписала відразу 30 лайнерів 737-MAX. На суму $3,6 млрд.
З поставками вже з 2021 року.
Передусім, для свого внутрішнього бюджетного перевізника FlyArystan.

Ну а тепер подивимось на конкуренцію між Boeing та Airbus у трохи ширшому контексті: https://igor-tiger.livejournal.com/2293953.html
Boeing, як я раніше зазначав, є основним конкурентом для COMAC (по ряду сегментах та галузях). У той час як з Airbus зручно домовитись (що в принципі, неодноразово спостерігалось на практиці).
COMAC звісно, не брав участь під час Dubai Airshow. Але це не змінює жодних тенденцій...
Tags: путешествия
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for friends only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments