Азиатские тигры (igor_tiger) wrote,
Азиатские тигры
igor_tiger

Single's Day. New record e-commerce



Single's Day - Double 11 Day - у 2019 році встановив новий рекорд e-commerce.
https://www.cnbc.com/2019/11/11/alibaba-singles-day-2019-record-sales-on-biggest-shopping-day.html

$38,4 млрд. (268,4 млрд. юанів), за результатами онлайн-торгів протягом одного дня.
Для порівняння: це у 6 разів більше, ніж обсяг торгів в проамериканську Black Friday (2018).
Прим: подивимось, які обсяги розпродажів Black Friday будуть цьогоріч.

Single's Day - день акційних розпродажів, китайський аналог прозахідних Black Friday та Cyber Monday, проводиться щорічно у листопаді.
У 2019 році Single's Day був особливо знаковим: 11-й рік по Double 11.
11-й рік зростання e-commerce поспіль.
Make 11 Happen - головний девіз Single's Day.

Онлайн-торги здійснюються на торгівельних майданчиках Alibaba Group.
Alibaba Group є китайською альтернативою прозахідного Amazon.com.
В Single's Day взяли участь усі світові бренди. Для порівняння: перший $1 млрд. було отримано вже на 68 секунді.
Найбільшим попитом серед споживчих брендів користувались побутова техніка, смартфони, косметика, харчові добавки.
Серед брендів лідерство в торгах належить L'Oreal, Nestle, Uniqlo, Nike, Philips, Huawei, Dyson.

У 2019 році Single's Day знову продемонстрував зростання онлайн-продажів.
Втім тільки дещо уповільнилися темпи зростання.
Для порівняння: у 2018 році e-commerce зросла на 27%. У той час як цьогоріч тільки на 26%.
Хоча це й вище, ніж прогнозувалось деякими фінансовими агентствами. Наприклад, Citic очікував зростання на 20-25%. Прогноз зростання від Daiwa Capital був 23%.

За обсягами e-commerce Китай впевнено зберігає лідерство у світі.
У 2019 році обсяги китайської e-commerce складуть $1,94 трлн., за прогнозами eMarketer.
Для порівняння: це втричі більше, ніж обсяги e-commerce у США - $586,92 млрд.
54,7% онлайн-торгівлі у світі забезпечується Китаєм. Це у двічі більше, ніж уся наступна онлайн-п'ятірка разом узята.

Але якщо брати до уваги темпи зростання, то китайська e-commerce цьогоріч тільки четверта.
На фоні більш бурного зростання e-commerce у Мексиці, Індії та на Філіппінах.

...Загалом, уповільнення обсягів e-commerce важливо розглядати в контексті уповільнення зростання китайської економіки в цілому. Так, у 2019 році зростання китайської економіки, котра бурно зростала протягом десятиліть, знизилось до мінімумів 1992\1993 років. Як наслідок, уповільнилися також й обсяги ритейлу, до мінімуму 2003 року.

Прим: Single's Day красномовно свідчить про поточний стан китайської економіки. Зокрема, наявні споживчі настрої.
Tags: китайская экономика
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for friends only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments